Wednesday 3 June 2009

musim bunga









12 comments:

  1. Cantik Jin. Ni bunga bela ke bunga liar.
    Love Lane tu kat tempat mung ke?

    ReplyDelete
  2. Haiyaaa..bulung, kapal,laut bilu, awan bilu, itu inai, lumah-lumah, matahali gua sulah tengok..ini hali, munga-munga pun adeeeee....ituuuuu...amoi cantik bila lu mau kasi keluaaaa......??

    ReplyDelete
  3. lenon some are introduced and grow wild some are grown in hedges and in the cracks of stone wall,none from garden or purposedly planted.this is around the area i live.not all native to the area.LOVE LANE is not far from my house a block away,,passed it everyday,love to have ahouse there just for the sake of the address,,No1 LOVE LANE,,,macam title lagu rock n roll!!!!
    Atip aaa,
    haiyaaaaa sula ala bini lagi mau tgk pelempuan cantik kaaaaa tatak baik ooo nanti aaa lu punya bini ala malah ooo tatak mule KITALO apa maciam aaaaa...

    ReplyDelete
  4. salam sejahtera, lama tak dengor berita. hai kome duduk situ buat kebendanye. jadi mat bunga ke...tak balik cerating ke? aku kat upm, serdang, malaysia. ade masa datang le kesini. berape org anak dah? business macam mana? ade peluang ke?

    ReplyDelete
  5. Did u snap all those photos? aku nak puji ni..

    ReplyDelete
  6. salam sejahtera to you too master nasio,aku kat apa saja asal tak merbahaya,,anak masih dua aku masih single dah divorce..business macam biasa adalah rezeki sikit2,,aku bapak tunggal tugas utama aku business part time!!!!
    ADI all photos displayed in this blog is my own work...pakai digi cam aku Nikon cool pix

    ReplyDelete
  7. Bang apasal lama tak update blog, dah lost interest ke? I love your photography..

    ReplyDelete
  8. Salam, Jin! Apakhabor?

    I baru pandai nak ber blog-blog...asyik baca orang punya je.....mana aci.

    Cepat la update blog ni...

    Put in more beautiful pictures...except yang Atip mintak tuuu...hihihi.

    Love to Kiasah and Akif.

    ReplyDelete
  9. bang update la blog sikit,
    tak ada foto pun tak apa,sepatah dua kata pun jadilah...
    ramai kenkawan dah rindu kat hang.

    ReplyDelete
  10. Asslmlkm. Ya Salaaaaaaaaaaaam, ya sohabat. Aper kabor komer? Dah lamer tak masok... hari ni bukak bukak...setambong bunger2.... Aku teruih tringat 2 perkare.... First, baru2 masok textile...aku rase kpale otak aku jam teruih.. sebab disuruh demer lukeh bunger... Ha ha ha ha.. ader ke patut... bunger...of all the thing in the world..bunger..

    Aku then jumper Cik Timoh... tanyer spatah duer kater..tentang bunger ler. Dier kater, lukeh ler ape sajer.... janji ader design... Aku mlompat tingggi petang tur..

    Esoknye aku ambik enjin honda kapcai aku.. bawak masok studio.. Heboh demer kater aku terkener ajaran sesat... Tapi..aku sronok sangat dapat buat design textile guner engine dok p'aka.

    Yang keduer, tengok bunger mu tuh aku tringat ke brother Ajib..... Kah kah, dier ler mat bunger yang paling rugged aku kenai... Tapi bukan bunger biaser tu...bunger yang salut kertas minyak le woi... he he he he...

    ReplyDelete
  11. you guys thusands appologies summer memang busy dah malam2 baru balik rumah,, masa pun sikit jer ada ..tu yg sangkut kejap..ada masa spend ngan anak2,,sekarang low season ala masa so insyallah few photos soon,,,

    ReplyDelete
  12. salam

    seriously.. im crazy pasal bunga u

    pantang nampak bunga akan singgah kejap

    tak beli pun takpe janji tengok + puas

    thanks sharing info here..

    enjoyed ur weekend

    ReplyDelete

Followers